keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Taivasta kohti

Olen ajatellut (liikaa), unelmoinut sydän puhki, pelännyt tulevia öitä ja unia, lukenut, suunnitellut, nauranut. Olen leijunut keväänvihreiden, taivaansinisien, haaleanoranssien, rooosanpunaisien ja kellonkeltaisien ilmapallojen varassa, varonnut varpaiden osumista ruusujen piikkeihin ja nukkunut kesäkaupungissa; avaruustaivas kattonani, kuusamapensaiden varjojani. Minä olen onnellinen.

Tänään oranssi ilmapallo puhkesi kesken matkan kuitenkin, mutta en suostu havahtumaan todellisuuteen. Ennen matkan jatkamista, haluan silti tahdon tehdä tämän;

Kymmenen asiaa joita vihaat yli kaiken:
1. Satuttamista/tappamista (väkivalloin ja aihetta)
2. Menettämistä
3. Kipua
4. Sairastelua
5. Omat pelot
6.  Kauhuelokuvia, jotka on aiheuttanut traumoja
7. Ennakkoluuloisuutta/kapeakatseisuutta
8. Virheitäni
9. Pakottamista (esimerkiksi koululiikunta)
10. Lääkärille menoa

Yhdeksän asiaa jotka ovat ominaisia sinulle/luonteellesi:
1. Perfektionismi
2. Haaveilu
3. Ahkeruus opiskelussa/kiinnostuneiden asioiden parissa
4. Tunteellinen
5. Iloisuus
6. Sarkasmi
7. Luovuus
8. Erakoituminen
9. Huolehtivaisuus



Kahdeksan tapaa valloittaa sinut ja sydämesi:
1. Olemalla aito itsensä
2. Olemalla luotettava
3.  Hymyilemällä
4. Välittämällä ja ymmärtämällä oikeasti
5. Fiksuus
6. Huumorintaju - saa nauramaan; pilke silmäkulmassa
7. Pienoinen romanttisuus
8. Ihminen, jonka syliin voi käpertyä


Seitsemän asiaa joita toivot tällä hetkellä:
1. Että Tylypahka olisi olemassa
2. Että saisin lisää Copic - tusseja ja "I like your bed. Can i Slytherin?" - paidan
3. Haaveiden toteutumista
4. Että voisin matkustaa joku päivä Englantiin, kenties Lontooseen
5. Että kaikki olisi hyvin, aivan jokaisella
6. Loputtomia toiveita
7. Että saisin unelma makuuhuoneeni


Kuusi asiaa mitä teet ensimmäisenä kun heräät: (kouluaamuina)
1. Ajattelen, että paljonko kello mahtaa olla/jotain sekavaa
2. Suljen herätyksen
3. Yritän nukkua vielä muutama minuutti
4. Pesen hampaat
5. Pukeudun
6. Syön


Viisi ihmistä ketkä tietävät eniten murheitasi:
1. Minä
2. Minä
3. Äiti
4. Ystävät
5. Blogin lukijat


Neljä asiaa joista olet riippuvainen:
1. Läheisistä
2. Lukemisesta/piirtämisestä/kirjoittamisesta
3. Haaveilusta
4. Tärkeistä tavaroista, nimmareista, kirjeistä, jne


Kolme kauneinta asiaa, mitä sinulle on sanottu:
1. Minä rakastan sinua
2. Mä todella välitän susta/oot tärkee
3. Olet kaunis


Kaksi asiaa mitä pelkäät:
1. Läheisen menettämistä
2. Terveyden romahtamista

Yksi tunnustus:
1. En malta odottaa aikaa, jolloin voin käyttää joululahjaksi saamiani nauhakenkiä ja polvisukkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti